کارآمد سپندار پارس (KSP)

Call Us

021-22913526-29

Mobile

09302625776

Email

info@kspshipping.com

کانتینر یخچالی ( نرخ حمل )

کانتینر یخچالی

کشتیرانی بین المللی KSP با داشتن سرویس کانتینر یخچالی به بنادر اصلی می تواند در امر صادرات/واردات همراه شما باشد.

 

برای درخواست استعلام، از اینجا اقدام کنید یا از اینجا با ما تماس بگیرید.

 

کانتینر های یخچالی (کانتینر های یخچال دار) نیز مانند سایر کانتینرها دارای ابعاد استاندارد 20 فوت و 40 فوت و همچنین 40 فوت High Cube است . عموما از این کانتینرها برای حمل و نقل مواد خوراکی و یا فاسد شدنی استفاده میگردد ( مانند مواد غذایی ، گوشت و مرغ و میوه و یا مواد دارویی و ….) . نام دیگری از این کانتینرهای Reefer ، کانتینر سردخانه ای یا سردخانه کانتینری میباشد که به دلیل کاربرد مصرف و همچنین سهولت جابجایی بار بین تجار محبوبیت بالایی دارد.

 

ویژگی های ظروف یخچال دار عبارتند از: آنها برای حفظ دما، رطوبت و اتمسفر ظرف در یک مقدار ثابت در طول کل زمان حمل و نقل طراحی شده اند.

در آنها تنظیم وجود دارد که باید در هنگام حمل و نقل محموله های دریایی در نظر گرفته شود: دما، تهویه، رطوبت و آب بندی

دما:

همه کانتینرهای استاندارد برای حفظ دمای بین +25 درجه سانتیگراد و -25 درجه سانتیگراد برای محموله های سرد و یخ زده ساخته شده اند. درصد معینی از ناوگان جهانی نیز قادر به حفظ دمای تا -35 درجه سانتیگراد یا حتی کمتر هستند. ظروف مخصوص (سوپر فریزرها) می توانند دما را تا 70- درجه سانتیگراد حفظ کنند.

تهویه:

برای دمای سرد، هوا باید همیشه در محموله جریان داشته باشد تا گرما و گازها از بین برود. بنابراین جعبه های حمل و نقل مورد استفاده باید دارای تهویه باشند. تهویه هوای تازه برای میوه ها و سبزیجات مورد نیاز است. برای کالاهای منجمد، هوا باید در اطراف محموله جریان داشته باشد. بین محموله، دیوارها و خود محموله نباید فاصله زیادی وجود داشته باشد. محموله باید به صورت بلوک انبار شود.

رطوبت:

برخی محصولات از رطوبت کمتری در هوا بهره می برند. واحد رفر دارای عملکرد رطوبت زدایی است که می تواند سطح رطوبت هوا را کاهش دهد. اگرچه برخی از واحدهای جدیدتر می توانند به 50% برسند، استاندارد بین 60% و 85% رطوبت نسبی (RH) است.

زهکش ها:

از این زهکش ها برای رهاسازی آب اضافی که ممکن است در داخل ظروف جمع شده باشد استفاده می شود. علاوه بر این، طراحی آنها از ورود آب یا حشرات به داخل ظرف جلوگیری می کند. ماشین های ریفر به خودی خود کار نمی کنند اما باید به یک منبع الکتریکی وصل شوند. این منبع می تواند در یک انبار، پایانه، روی کشتی یا یک ژنراتور باشد. در داخل ظرف یک ریزپردازنده قرار دارد که ثبت الکترونیکی دما است. این دستگاه کلیه داده ها مانند دمای هوای تامین و هوای برگشتی، دمای پروب محموله از راه دور، فعالیت یخ زدایی، تغییرات در نقطه تنظیم، زمان روشن و خاموش شدن و غیره را ذخیره می کند. مورد استفاده قرار گیرد. این پروب ها کابل هایی با یک عنصر حساس به دما هستند که به یک انتها ثابت شده اند. Kuehne+Nagel یک دستگاه نظارتی اضافی و مستقل از حامل (داده نگار قابل حمل) ارائه می دهد که با سیستم های ردیابی و ردیابی ما سازگار است. این به شما اطلاعاتی را در مورد داده های دمایی کالاهای شما در هر زمان ارائه می دهد. یک واحد تبرید برای حفظ دمای معین ساخته شده است نه اینکه بار را به دمای مورد نظر برساند. محموله باید قبل از بارگیری تا دمای تعیین شده از قبل خنک شود. به خصوص برای میوه ها و سبزیجات تازه، کاهش دما پس از برداشت به دمای مطلوب حمل و نقل برای تضمین کیفیت خوب و تضمین بهترین ماندگاری ممکن بسیار مهم است.

 

 

 

 

کشتیرانی KSP با داشتن کانتینر های یخچالی در بنادر اصلی فعالیت ویژه ای دارد.

 

کشتیرانی KSP با داشتن انواع تایپ های کانتینری به بنادر اصلی، سرویس های منحصر و نرخ های رقابتی دارد. برای برقراری ارتباط با دپارتمان فروش این شرکت از طریق اطلاعات ذیل می توانید با ما در تماس باشید:

0098-9302625776
0098-9122093413

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا