کارآمد سپندار پارس (KSP)

Call Us

021-22913526-29

Mobile

09302625776

Email

info@kspshipping.com

حمل دریایی به بندر موندرا – MUNDRA

معرفی بندر موندرا

 

کشتیرانی بین المللی KSP با داشتن سرویس منظم به این بندر می تواند در امر صادرات/واردات همراه شما باشد.

 

 

برای درخواست استعلام، از اینجا اقدام کنید یا از اینجا با ما تماس بگیرید.

 

بندر موندرا اولین بندر خصوصی، بزرگترین بندر کانتینری و بزرگترین بندر تجاری هند است که در سواحل شمالی خلیج کوچ در نزدیکی Mundra، منطقه کوچ، گجرات واقع شده است. این بندر در حال حاضر بیش از 155 تن (بالاترین در هند) را جابجا می کند که نزدیک به 11 درصد از محموله های دریایی هند را تشکیل می دهد. این بندر همچنین نزدیک به 33 درصد از ترافیک کانتینری هند را اداره می کند.

بندر موندرا یک بندر خصوصی است و همچنین یک منطقه ویژه اقتصادی است. این شرکت که در سال 1998 با نام محدود بندر آدانی گجرات (GAPL) ثبت شد، فعالیت خود را در سال 2001 آغاز کرد.

 

 

  • پایانه ها و اسکله ها

 

زیرساخت‌های دریایی در بندر موندرا شامل ده اسکله برای جابجایی محموله‌های فله خشک، سه اسکله برای جابجایی محموله‌های مایع، شش اسکله کانتینری شامل یک اسکله Ro-Ro، سه اسکله باربری مکانیزه وارداتی و ۲ اسکله تک نقطه‌ای برای واردات نفت خام است. . اسکله‌های مکانیزه بار وارداتی قابلیت جابجایی شناورهای با حداکثر آب‌نشست 19 متر و سایر اسکله‌ها قابلیت جابجایی شناورهایی با حداکثر آب‌نشینی 17 متر را دارند. تسهیلات SPM یک پیش نویس 32 متری را ارائه می دهد.

این بندر دارای ناوگان یدک کش و خلبانان خود است. بندر Mundra همچنین دارای ناوگان لایروبی برای انجام سرمایه و فعالیت های لایروبی تعمیر و نگهداری است و در نتیجه اطمینان حاصل می کند که بندر Mundra عمیق ترین پیش نویس را در بین تمام بنادر هند دارد.

ترمینال زغال سنگ بندر موندرا بزرگترین پایانه واردات زغال سنگ در جهان است. می تواند سالانه 4 کرور (40 میلیون) تن زغال سنگ را اداره کند. با هزینه 2000 کرور روپیه (250 میلیون دلار آمریکا) ساخته شد.

 

بنادر آدانی و منطقه ویژه اقتصادی محدود کالاهایی از جمله:

کودهایی مانند اوره، DAP، MOP و غیره
کالاهای کشاورزی مانند نخود زرد، DOC، گندم و غیره.
محموله های مایع شامل نفت خام، POL، مواد شیمیایی، روغن خوراکی و غیره
زغال سنگ بخار، زغال سنگ کک، ظروف، خودرو، محموله فولادی، محموله پروژه و مواد معدنی

 

بندر موندرا دارای پایگاه بارهای متنوعی از جمله خشک، فله، فله، مایع، نفت خام، محموله پروژه، اتومبیل و کانتینر است. بندر Mundra دارای تجهیزات حمل بار مانند جرثقیل های بندری متحرک ، تخلیه کننده کشتی، لودرهای پرداختی، بیل مکانیکی و سیستم های نقاله برای جابجایی محموله های فله و فله است. بندر Mundra همچنین از کمپرسی های اجاره ای برای انتقال محموله بین اسکله و انبار استفاده می کند.

بندر Mundra لنگرگاه برای انتقال محموله مایع از اسکله به مزرعه مخزن مایع راه اندازی کرده است. پایانه های کانتینری در بندر Mundra دارای زیرساخت ترکیبی متشکل از 2.1 کیلومتر طول اسکله، 18 جرثقیل اسکله سوار بر ریل، 48 جرثقیل دروازه ای تایر لاستیکی و 17400 شکاف زمینی و ماسه هستند.

 

برای درخواست استعلام، از اینجا اقدام کنید یا از اینجا با ما تماس بگیرید.

 

 

 

کشتیرانی KSP در این بندر فعالیت ویژه ای دارد.

 

کشتیرانی KSP با داشتن انواع تایپ های کانتینری به این بندر هند، سرویس های منحصر و نرخ های رقابتی دارد. برای برقراری ارتباط با دپارتمان فروش این شرکت از طریق اطلاعات ذیل می توانید با ما در تماس باشید:

 

 

0098-9302625776
0098-9122093413
0098-021-22913526

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا